Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fakebook script
#1
Evet arkadaşlar adındanda anlaşılacağı gibi sahte facebook sayfası.Link'e tıklayan facebook'tan çıkış yaptığını sanıyo ve tekrar giriş yapmaya çalıştığında mail ve şifre hem sizin mailinize hemde sunucunuzda bir log dosyasına kaydediliyo.

Ayarlar :
post.php dosyasındaki mail bölümüne kendi mail adresinizi yazın.
hesaplar.txt dosyasını sunucunuzda yazma izinlerini 0777 olarak ayarlayın.

Burdan : İndir
Rar Şifresi: cyberizm.org

Demo : Burdan
Beğenenler:
#2
Eline Sağlık Abi
Beğenenler:
#3
Eline Sağlık abi exciting
Beğenenler:
#4
Eline Sağlık
İnsɑnlɑr değişmez değişen tek şey şɑrtlɑr ve çıkɑrlɑr...
Beğenenler:
#5
Eline Sağlık
Beğenenler:
#6
tesekkurler exciting
Beğenenler:
#7
rar şifresi hatalı kardeş.
Beğenenler:

Anahtar Kelimeler

Fakebook script indir, Fakebook script Videosu, Fakebook script Online izle, Fakebook script Bedava indir, Fakebook script Yükle, Fakebook script Hakkında, Fakebook script Nedir, Fakebook script Free indir, Fakebook script Oyunu, Fakebook script Download


1 Ziyaretçi