Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Esselamun Aleykum Cyberizm
#1
Esselamun Aleykum Cyberizm . Ben r00tturk 2006 dan beri 1923Turk grupta saldırı tim komutanı yardımcısı yada timlerde görev aldım .
Grubun eski misyonu kaybetmesi ve yeni yöneticilerin az yumusak çok kaypak olmasından ötürü grubu kavgalı olarak bırakmış bulunmaktayım.

Nette yeni bir grupsunuz ama yaptıgınız işler gurur verici ve Türk Milleti misyonunda oldugundan aranıza katılmaya karar verdim.

Herkese saygı ve sevigilerimle işlerinizde başarılar dilerim.
Beğenenler: SweeT , byhacı , Clamends , hakandede
#2
Yeni mi? 1923Turk basıcak kadar eskiyiz exciting Neyse Hoşgeldiniz..
Kötü bir söz gibi düştük dillere, Yalnış yol seçmişiz haberimiz yok..
Skype: Mr.F92
Beğenenler: byhacı
#3
Estağfurullah kardeşim o açıdan demedim, biz bir gruba dahil oldukmu baska bişey gözümüz görmez duymaz anlamında dedim Hoşbulduk.
Beğenenler:
#4
Hoşgeldiniz..
www.deccal.org
Beğenenler:
#5
(04-11-2015, Saat: 22:39)D4RKG1RL Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hoşgeldiniz..

Teşekkürler Hoş bulduk
Beğenenler:
#6
Aleyküm Selam Hoşgeldin bro aramıza. Daimi olur inşallah exciting

Eyvallah teşekkür ederiz değerli yorumunuz için exciting

****************************************************

Senle kesinlikle alakası yok. Sakın yanlış anlama kardeşim ama 1923turk.Org'da basmış bir grubuz exciting

http://zone-h.org/mirror/id/23839360
http://mirror-zone.org/mirror/id/186351
www.deccal.org


Beğenenler:
#7
(04-11-2015, Saat: 23:52)KingSkrupellos Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Aleyküm Selam Hoşgeldin bro aramıza. Daimi olur inşallah exciting

Eyvallah teşekkür ederiz değerli yorumunuz için exciting

****************************************************

Senle kesinlikle alakası yok. Sakın yanlış anlama kardeşim ama 1923turk.Org'da basmış bir grubuz exciting

http://zone-h.org/mirror/id/23839360
http://mirror-zone.org/mirror/id/186351

Konuyu duydum dediginiz gibi anlatılmıyor ama ben gelmeden bu sene site tekrar aktif edildiginde olmuş.Yanlış anlıcak bişi yok el elden herzaman üstündür..
Beğenenler:

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Selamun Aleykum O1KRO 5 84 23-10-2016, Saat: 14:30
Son Yorum: Kolonkun
  Selamun Aleykum rensploit 4 122 07-10-2016, Saat: 00:32
Son Yorum: Leader Shawai
  Selamun aleykum Kuz3y 6 147 23-08-2016, Saat: 11:36
Son Yorum: Kuz3y
  Selamun Aleykum - Yeni Adam FearlessS 10 364 08-03-2016, Saat: 14:30
Son Yorum: Mr.F92
  Selamun Aleykum Arkadaşlar CyberBörü 14 402 27-02-2016, Saat: 10:23
Son Yorum: Hard Devil
Anahtar Kelimeler

Esselamun Aleykum Cyberizm indir, Esselamun Aleykum Cyberizm Videosu, Esselamun Aleykum Cyberizm Online izle, Esselamun Aleykum Cyberizm Bedava indir, Esselamun Aleykum Cyberizm Yükle, Esselamun Aleykum Cyberizm Hakkında, Esselamun Aleykum Cyberizm Nedir, Esselamun Aleykum Cyberizm Free indir, Esselamun Aleykum Cyberizm Oyunu, Esselamun Aleykum Cyberizm Download


1 Ziyaretçi