Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chrome’da Otomatik Güncelleme Özelliği Nasıl Kapatılır?
#1
Merhablar Arkadaşlar

Chrome, sürümlerine yenilerini, yen sürümlere yeni özelliklerini ekleyerek 37.0.2062.124’ya kadar geldi. Son birkaç sürümdür pek de kullanışlı olmayan özelliklerin yanında hız olarak da pek bir yol kat edemedi.

Son olarak dün yapılan güncelemede font packlar hep hatalı görünüyor bende bu yüzden bu makaleyi hazırlama gereği duydum..


1- Adres satırına Chrome://plugins yazıp gidin. Burada “Google Update” eklentisini devre dışı bırakın
www.deccal.org

2- Windows+R yapıp çalıştır’a “services.msc” yazın ve Windows servislerinde yer alan Google Güncelleme hizmetlerini devre dışı bırakın.
www.deccal.org

3- Chrome’un kurulu olduğu dizine gidip (büyük olasılıkla şöyledir: Cgrimacerogram FilesGoogleUpdate) “GoogleUpdate.exe” dosyalarını silin.

4- Windows+R yapıp “regedit” yazın ve şu yolu izleyin. HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREPoliciesGoogleUpdateAutoUpdateCheckPeriodMinutes buradaki REG_DWORD değeri 1’dir onu “0” yapın.

Bu işlemlerden sonra Chrome’un hakkında bölümüne girdiğinizde yeni sürüm kontrolü yapılacaktır ancak bir hata alacaksınız. Yani güncelleme olmayacak.
İnsɑnlɑr değişmez değişen tek şey şɑrtlɑr ve çıkɑrlɑr...
Beğenenler: D4RKUnIquE
#2
Teşekkürler Gökhan abi,rica etsem chromede alertsiz otomatik şifre kaydetme özelliğini de anlatır mısınız? : )
Beğenenler:
#3
(09-10-2014, Saat: 16:04)Symxq Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Teşekkürler Gökhan abi,rica etsem chromede alertsiz otomatik şifre kaydetme özelliğini de anlatır mısınız? : )


Chrome menüsü > Ayarlar > Şifreleri Kaydet
İnsɑnlɑr değişmez değişen tek şey şɑrtlɑr ve çıkɑrlɑr...
Beğenenler:
#4
Link Bunun gibi birşey arıyorum...Bütün chrome ayarlarını biliyorum,amacım chromemu otomatik şifre kaydıyla hacklemek,Keylogger olmadan... @h4ck4l
Beğenenler:
#5
(09-10-2014, Saat: 16:26)Symxq Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Link Bunun gibi birşey arıyorum...Bütün chrome ayarlarını biliyorum,amacım chromemu otomatik şifre kaydıyla hacklemek,Keylogger olmadan... @h4ck4l

bu var saten kayıtlı passları cekiyor anında
İnsɑnlɑr değişmez değişen tek şey şɑrtlɑr ve çıkɑrlɑr...
Beğenenler:
#6
Mozilladan Şaşmam Kimine göre yavaş bence oldukça hızlı : ) chrome' nörön gibi üredi comodoydu yandex ti derken hep türevleri piyasada
"Milletin Eline Vermekten Emekli"  Benim için hacking' bitmiştir.
Aramıza Katılmak - Banlanan üyeler hk. - Heckırlar
Beğenenler:
#7
aynen haklısın ortak exciting
İnsɑnlɑr değişmez değişen tek şey şɑrtlɑr ve çıkɑrlɑr...
Beğenenler:

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Blogdan Para Nasıl Kazanılır? H4Sec 128 6,156 04-09-2016, Saat: 00:28
Son Yorum: ReaverQ
  Bitcoin Nasıl Kazanılır? Bitcoin Nasıl Satılır? saykosahan 1 179 20-02-2016, Saat: 14:17
Son Yorum: CyberAngel
  iCloud Nasıl Hacklenir ? DaRKNeSS 0 2,165 30-12-2014, Saat: 17:54
Son Yorum: DaRKNeSS
  Solid State Disk (SSD) Nedir Nasıl Çalısır H4Sec 0 410 15-10-2014, Saat: 17:02
Son Yorum: H4Sec
  Tüm Akıllı telefonlarda ekran görüntüsü nasıl alınır? archavin 2 839 21-12-2013, Saat: 23:04
Son Yorum: iMoGeN
Anahtar Kelimeler

Chrome’da Otomatik Güncelleme Özelliği Nasıl Kapatılır? indir, Chrome’da Otomatik Güncelleme Özelliği Nasıl Kapatılır? Videosu, Chrome’da Otomatik Güncelleme Özelliği Nasıl Kapatılır? Online izle, Chrome’da Otomatik Güncelleme Özelliği Nasıl Kapatılır? Bedava indir, Chrome’da Otomatik Güncelleme Özelliği Nasıl Kapatılır? Yükle, Chrome’da Otomatik Güncelleme Özelliği Nasıl Kapatılır? Hakkında, Chrome’da Otomatik Güncelleme Özelliği Nasıl Kapatılır? Nedir, Chrome’da Otomatik Güncelleme Özelliği Nasıl Kapatılır? Free indir, Chrome’da Otomatik Güncelleme Özelliği Nasıl Kapatılır? Oyunu, Chrome’da Otomatik Güncelleme Özelliği Nasıl Kapatılır? Download


1 Ziyaretçi