Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Addmefast puan botu
#1
Evet arkadaşlar öncelikle merhaba şimdi sizlere yabancı bir sitede gördüğüm Addmefast puan botunu göstereceğim..

www.deccal.org

Öncelikle "Addmefast" mantığını bilmeyen arkadaşlara bir anlatayım;
-Addmefast.com
-addmefast sosyal medya beğenme paylaşma takip etme vs. şeyler için havuz sistemine benzer bir sitedir. Siz birini takip edersiniz veya gönderisine yorum yaparsınız beğenirsiniz vs kişinin belirlediği kadar puan alırsınız. Sonra sizde kendi sosyal medya bağlantınızı ekleyerek belli bir puan verirsiniz. Yani mesela benim şuan 250 puanım var. My sites bölümünden kendi facebook sayfamı veya fotoğrafımı koydum. Beğenmeyi seçtim ve 1 beğenmeye 10 puan verdim. Yani eklediğim fotoğraf 25 beğeni alacak.. Herşey iyi güzelde gelelim puan kasmaya durmadan birinin sayfasını beğenmek fotoğrafına yorum yapmak sıkıcı geliyor. Bu yüzden devreye botumuz giriyor..

Şimdi bot mantığına gelelim;
Öncelikle belirteyim bot hiçbir şekilde keylogger değildir. Tarafımdan test edilmiştir. Virüs programı virüs olarak görüyor ama program bir sorun yaratmıyor.

Şimdi ilk olarak;
Programı indirelim ve programı açalım. Bizden user ve password istediği kısma user ve passwordumuzu yazalım (Addmefast kullanıcı adı) eğer şüphe duyuyorsanız yeni bir hesap açın onu ekleyin. Sonra altta web Hits ve Youtube diye iki şık var tavsiyem youtubeyi seçin. Sonra program kendiliğinden puan kasmaya başlıyor. Addmefast panelinden kontrol edebilirsiniz. Gelelim butonlara web hits veya youtube hiç bir şekilde bir şey beğenmiyor. Sadece fake beğeniyor. Beğenmiş gibi yapıyor diyebiliriz. Programın mantığı bu kolay gelsin..

Link;
Hide Post
Çıkmışız bir yola en yakın gözüken ufaklar halbuki rüyalarda..

Beğenenler: wait53
#2
Deneyeceğim. Virüs bulaşırsa görüşürüz. kiss
Beğenenler:
#3
(23-01-2016, Saat: 14:46)CyberAngel Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Deneyeceğim. Virüs bulaşırsa görüşürüz. kiss

Valla hocam ben kullanıyorum 2-3 aydır bir sorun yok pc de kiss eğer virüs derseniz kaldırırım.. kiss
Çıkmışız bir yola en yakın gözüken ufaklar halbuki rüyalarda..

Beğenenler:
#4
Virüs total :https://www.virustotal.com/tr/file/3e870.../analysis/
Tespit edilme orani 27 / 53
kiss
Beğenenler:
#5
deneyelim.
Beğenenler:
#6
(23-01-2016, Saat: 16:13)cankurtbal Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Virüs total :https://www.virustotal.com/tr/file/3e870.../analysis/
Tespit edilme orani 27 / 53
kiss

Evet kardeş bende tarama yaptım zaten konuda açık açık belirtiyorum. Virüs olarak gözüküyor. Ama 3 aydır pc de kullanıyorum pc me bir sıkıntı çıkardığını görmedim. Eğer ısrar ederseniz kaldırırım..
Çıkmışız bir yola en yakın gözüken ufaklar halbuki rüyalarda..

Beğenenler:
#7
Mouse recoder yada imacros ilede yapabilirsiniz
Beğenenler:

Anahtar Kelimeler

Addmefast puan botu indir, Addmefast puan botu Videosu, Addmefast puan botu Online izle, Addmefast puan botu Bedava indir, Addmefast puan botu Yükle, Addmefast puan botu Hakkında, Addmefast puan botu Nedir, Addmefast puan botu Free indir, Addmefast puan botu Oyunu, Addmefast puan botu Download


1 Ziyaretçi